Запазване в списъка за пазаруване
Създаване на нов списък за пазаруване

Добавяне на продукти чрез добавяне на кодове

Добавяне на CSV файл
Въведете продуктовите кодове, които искате да добавите в кошницата (след запетая, с интервал или от нов ред). Многократното повтаряне на кода ще добави този елемент толкова пъти, колкото пъти се появи.

Сервиз и Гаранция

Claims are added through a dedicated internal service platform. All communication is done electronically.

Self-registration and account activation can only be done by contractors who have purchased from INNPRO.

Stages of service request:
  • account registration / login - service.innpro.eu (B2B - REQUIRED to provide NIP/VAT NR).
  • adding a request / automatic assigning of an RMA number / VERY IMPORTANT - One RMA number is for one product
  • describe defective product with our RAM number / printing the transfer protocol from service panel
  • delivery of products on your own to the address: Serwis INNPRO ul.Rudzka 65C 44-200 Rybnik serwis@innpro.pl
  • monitoring the application service process - service.innpro.eu
pixel